啟泰雜誌
 
首頁
啟泰新聞
啟泰雜誌
啟泰歌曲
啟泰照相館
啟泰放送局
啟泰點滴
啟泰檔案
啟泰連結
留言

 

忽然一周 第334期 2001/12/21
有料到

陳啟泰告別《百萬富翁》
蘇民鋒:「佢出年冇運行」

曾經為香港七百萬市民締造發達之路、幫亞視創造收視奇蹟、令陳啟泰賺千萬的《百萬富翁》,亦到了曲終人散的時候。

上星期日下午,陳啟泰一如以往到化妝間化妝,偌大的化妝間只得他一人,沒有人前呼後擁,沒有人夾道歡迎。錄影最後一集,氣氛比以往冷清。當節目完畢,陳啟泰駕電單車離去前,回望《百》的廣告牌——曾經為他帶來可觀收入的節目,難免依依不捨。

雖然亞視表示《百》將於明年重播,主持人亦鐵定用回陳啟泰,不過,風水學家蘇民峰就批出陳啟泰明年開始,運勢會急轉直下,即使有工開,亦只是得一個「做」字,實質收入卻很少。百萬「富翁」隨時捱到穿「褲窿」。

陳啟泰步出亞視時,只穿上一件短袖底衫。 踏正四點,陳啟泰準時到亞視化妝間,沒有人替他梳頭化妝,所有事一手包辦。 錄影完,阿Ken如常揹背囊經過百萬大道,唯一不同的是,今次是最後一次。
冇人同我玩,好悶呀!(設計對白)
為慰勞一班工作人員,阿Ken花萬二元筵開4席,但在祝捷會上,身為主人家的阿Ken竟冇人理,惟有周圍E人打麻雀。
10個曾經在《百萬富翁》奪取超過25萬的精英,與陳啟泰先來一張大合照,他們共咧咧視400萬獎金。 做完最後一集《百》,陳啟泰駕蚢q單車獨自離去。
 
阿Ken主持《百》深入民心,臨走一刻,一個參賽者送上親手畫的畫(右),亦有珠寶贊助商送了一個足金人像給他,價值4萬元。

觀眾愛啟泰

雖然亞視即將推出由大姐明主持的《各出其謀》,不過家庭觀眾就似乎唔係咁期待,反而支持陳啟泰多諢C

劉太:當然唔捨得陳啟泰啦,我同個女都係佢fans。大姐明鶩虒`目?我諗未必睇啦,我]寧願等《百萬富翁》再做先睇啦!

林女士:我鍾意陳啟泰做節目夠斯文淡定,而大姐明呀,我最驚佢把聲咁高音,所以未必會睇《各出其謀》

 

分析陳啟泰運勢

陳啟泰在《百萬富翁》成功上位,名利兼收,但蘇民峰就批他明年開始冇運行,營營役役但徒勞無功。蘇民峰說:「陳啟泰本性屬火,要有金有水先旺佢,咁琱W年、今年帶金,令佢有財運。今年係大火年就有「忙運」(即工作冇時停),陳啟泰咁畯宣|財運同忙運,所以佢今年就突然紅到發紫。不過出年開始,財運變得薄弱,淨係得個「忙」字,做到死都未必賺到錢。」

另外,記者將陳啟泰屪惘W畀蘇師傅批,他說:「陳字鵅y斧頭邊』等如一把刀向正東方,加上如果打橫睇,似一個M字,而《百》英文串法係Millionaire,所以註定佢做《百萬富翁》一定上位,反而用其他節目名,阿Ken未必咁紅。」

蘇民峰指陳啟泰簽名好夾《百》。

林建明唔利新節目

《百》播映完畢,緊接下來是由林建明主持的《各出其謀》,而蘇民峰對其收視和受歡迎程度則未有看好,「林建明本性屬土,出年因為旺火,所以唔會利佢,至於《各出其謀》呢個名,總筆劃有34劃,亦同大姐明個名唔夾,所以由佢主持呢個節目未必適合,收視亦未必會好。」

陳啟泰01年進帳千萬

《百萬富翁》錄影150集 $160萬(每集4萬)
廣告:大陸兩個樓盤、洗頭水、啤酒、西裝、皮鞋   $120萬
Citibank分店剪綵 $30萬
商場騷(10場) $80萬
登台(約30場) $200萬
電影《綁架門口狗》配音 約$5萬
  合共$1,035萬

撰文:勞燕萍 攝影:王建明

 

上一頁 | 首頁 | 向上 | 下一頁