啟泰雜誌
 
首頁
啟泰新聞
啟泰雜誌
啟泰歌曲
啟泰照相館
啟泰放送局
啟泰點滴
啟泰檔案
啟泰連結
留言

 

壹週刊 第595期 2001/08/02
探熱針 (節錄)

隻揪陳啟泰
鄭裕玲:同佢死過!

亞視《百萬富翁》令到無線輸得前所未有慘烈,迫使無線一擲六千萬,使出最後武器《一筆Out消》,並安排本月二十日出擊還招,全城的注意力迅即轉移,期待這場電視世紀決戰。

眾望所歸的鄭裕玲亦成功飛起黃子華,「單拖」應戰擔當主持重任,與陳啟泰硬撼。

大戰雖然仍未正式開始,不過,Do Do已經先拔頭籌,為無線進賬一億三千六百萬的廣告收益。相反,她為了擔起抗敵重責,推掉手頭上所有工作,損失接近一百四十六萬收入。

今次豈只是無線與亞視之爭,更是鄭裕玲與陳啟泰你死我活之戰!《百萬富翁》VS《一筆Out消》

《一筆》在四十多個國家播映,但只有兩個國家大勝《百萬》,所以這場仗,無線未必輕易得勝。

一個禮拜適應期

現階段,無線處於下風,被《百萬》臟磳插A張衛健的《機靈小子》收視虎頭蛇尾,接棒的《一筆》被視為最後武器,許勝不許敗。

對於成為全城焦點,Do Do表示做了二十六年電視,有壓力但不會太大;不過,一講到收視,她不敢寄望可以一下子超越對手。

「我]個節目,同《百萬》好唔同,佢]有錦囊,俾時間慢慢揀,所以觀眾會有投入感;而《一筆》就好刺激,鬥智鬥力好緊張,大家客路其實唔係咁相似。收視?頭一星期係適應期,所以唔會寄望太大,應該可以平分春色,大家二十、二十(點),之後我相信可以慢慢head過佢,如果一蟈N自視太高,未必係好事囉!不過依家講乜都冇用,總之二十號我就同陳啟泰死過……」

常識大測驗

Do Do的學歷只有中學程度,主持常識問題節目,似乎比其他對手(陳啟泰、Anne Robinson)欠缺說服力,所以特別找來十條問題由淺入深考她,結果她一分半鐘完成,答中八題,成績理想。「唔係讀書多先識答鵅I」

而這些問題亦嘗試找陳啟泰回答,不過他堅拒回答。

陳啟泰變千萬富翁

《百萬富翁》打亂了無線,亦捧紅無線棄將陳啟泰。這股旋風已直捲國內,大陸夜店大搞《百萬富翁》派對吸引市民入場,更高薪聘請陳啟泰做主持,與觀眾玩《百萬富翁》。據知阿Ken每場騷都有接近六位數字酬勞,一晚可以跑兩場,而且主辦單位每次都以十場下限跟阿Ken簽約。

除了登台,陳啟泰還在內地接拍了四個廣告,分別是洗頭水、啤酒、營養飲品及中山樓盤廣告,另外還有南海及將在香港播出的順德樓盤廣告在洽談中,單是廣告收入也有幾百萬,加上密密登台做騷,《百萬富翁》陳啟泰大有機會升級做「千萬富翁」!

阿Ken說:「無咁誇張,未做呢個節目前的確從未試過登台唱歌,通常只做司儀,廣告更少。但唔知這個熱潮會維持幾耐,所以賺到錢會儲起,用來養老謘I」

規矩多多

由於《一筆》是向英國BBC電視台購入,所以整個節目模式、運作都需要跟足《The Weakest Link》,就連主持Do Do都唔例外,有五項規條要遵守。

不過,Do Do表示:「開頭一定會跟足,但之後如果觀眾唔接受,就會改變,始終香港唔同外國。」

1.主持人只可以著黑色或深藍色套裝,唔可以著裙。

2.節目進行時,唔可以有笑容,一定要保持cool樣。

3.唔可以有太多手部動作,最好繑埋雙手,或者將手放在背後。

4.Do Do只可以在節目開始及結束時望鏡頭,其餘時候要望參賽者。

5.節目進行中,唔可以跟現場觀眾有任何接觸同溝通。

除了Do Do要跟足規矩外,現場觀眾及參賽者都有規矩要守,就是所有現場觀眾都需要著深色衫(有需要時無線亦會即場提供),而參賽者就需要帶三套衫,由無線方面挑選著哪一套出場。

飛起黃子華

一直有消息指Do Do與黃子華會食《男親女愛》水尾,一齊做《一筆》主持,最後無線公佈Do Do一人嶺腹A即有報導指Do Do是幕後黑手,將子華踢出局,為此Do Do大為緊張,覺得自己所講的說話被歪曲。

「公司係有提議過搵子華一齊做,怕我一星期五晚太辛苦,但子華只有三個禮拜期。再者,一直以來,中外game show都係一個人主持,如果多個人主持,會容易令人混淆,比如《百萬》突改有一個禮拜唔係陳啟泰,改為何B(何守信)主持,大家都會覺得怪啦。不過最重要係BBC方面對主持方面好堅持,佢]堅持要用番女性同一個人主持,跟番英國模式,唔係我一個人意見而飛起子華,我無咁大權。」

 

上一頁 | 首頁 | 向上 | 下一頁